sobota, 25 listopada 2017

Bullet Journal : Grudzień 2017

                               Hej !    
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój Bullet Journal na  Grudzień
 Okładkę postanowiłam zrobić sama , wydrukowałam wzór , nakleiłam na zeszyt , a także nakleiłam karteczkę .
 Pierwszą stronę , zrobiłam w dwóch kolorach : różowym i czarnym , dorysowałam świąteczne elementy , a napis zrobiłam w dwóch kolorach.
Następnie narysowałam kalendarz na każdy dzień z miejscem na napisanie co w ten dzień się wydarzy itp.
Na grudzień postanowiłam zrobić kalendarz adwentowy -  w  każdy dzień będę musiała coś zrobić

Mam dość dużo kartkówek i sprawdzianów , więc aby o nich nie zapomnieć i wiedzieć co z nich dostałam , będę to zapisywać w tej tabeli.

Święta są już coraz bliżej , wiec na tej stronie w taśmie filmowej  będę pisać jakie świąteczne filmy oglądnęłam w tym miesiącu.
Przedostatnią stronę przeznaczyłam na zakupy czyli : co kupiłam i za ile , moim zdaniem jest to przydatne gdyż pod koniec miesiąca będę wiedzieć ile łącznie wydałam pieniędzy.
Na ostatniej stronie , narysowałam książki w , które będę wpisywać przeczytane książki w tym miesiącu.
                                                                                                       Cześć ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz