niedziela, 10 grudnia 2017

Wycieczka do kina

                                 Hej!    
Z okazji Mikołajek , pojechałam z klasą na wycieczkę do kina , do Nowego Sącza.
Filmem , który oglądaliśmy był : ,, Listy do M3" Co sądzę , o tym filmie? Zaraz wam opowiem.

Więc  tak film mi się podobał ,   lecz moim zdaniem 2 poprzednie części były o wiele lepsze , też na minus jest to że nie zagrało większości postaci z poprzednich części.  O czym opowiada ten film?
Głównym wątkiem jest szukanie przez Kazika  swojego dziadka,  czy go odnajdzie? Tego już nie będę Wam zdradzać.
Ocena tego filmu : 6,5 /10
Po kinie mieliśmy czas na jedzenie , a potem chodzenie po sklepach w galeri , gdyż to kino tam się znjadowało . O 14  :30 wyjechaliśmy , udając się pod szkołę.


6 grudnia były mikołajki  , więc z tej okazji
dostałam prezenty  , które wam pokaże , od razu mówię że  nie chce się chwalić,  tylko sama Lubie coś takiego oglądać / czytać , wiec postaniwilam to zrobić.

Dostałam  szczotkę prostującą  włosy , już kilka razy ją używałam  i sprawuje się dobrze
Następnie dostałam zegarej w biało czarne paski.
Dostałam także slodycze no ale większość juz zjadłam.                                                     

Ostatnim prezentem jest książka ,, 13 powodów" i maseczki

                                                                   Cześć!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz