piątek, 17 listopada 2017

Haul zakupowy

Hejka , dzisiaj chciałabym Wam pokazać co kupiłam sobie w ostatnim czasie .
 Pierwszą rzeczą jest bluza z Croppa  z napisem  ,, I AM " , jej kolor to brudny róż , jest z kapturem oraz z kieszonką na dole . Posiada w niektórych miejscach strzępienia.


 Kolejną rzeczą są czarne spodnie , z wysokim stanem , kupiłam je w Croppie.

Drugimi spodniami , są  dresy z czarnymi sznurówkami , w bordowym kolorze , są bardzo wygodne i kupiłam je także w croppie.     
Następnym ubraniem jest koszulka polo w bordowym kolorze , z białymi paskami na kołnierzu, zapinana u góry na guziki  , zakupiłam ją w Croppie

Następnie mam szarą , zapinaną na zamek bluzę z nadrukiem truskawek , jest ona z  Housa.


Ostatnią już  rzeczą jest biały T-shirt  z czarnym nadrukiem ,, Meet me in Paris" , kupiłam  go w Housie.
                                                                                         Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz