niedziela, 17 grudnia 2017

Świąteczny TAG

                                                                    Hejka!
Dzisiaj przygotowałam dla Was Świąteczny TAG, mam nadzieję że Wam się spodoba :D

1.Ulubiony  świąteczny film?
Powiem szczerze, że lubię "Kevin sam w  domu", lecz nie zalicza się on do moich ulubionych, świątecznych filmów, o wiele bardziej wole np.: "Grinch: Świąt nie będzie."

2.Ulubiony świąteczny kolor?
Jest to zdecydowanie kolor czerwony, gdyż on najbardziej kojarzy mi się ze świętami, a w dodatku   bardzo podobają mi się świąteczne ubrania, w tym kolorze.

3.Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz święta w piżamie? 
 Moim zdaniem Święta to taki czas, gdzie pasowałoby ubrać się inaczej, więc stawiam na odświętny strój. 

4.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? 
Prezenty dostaję w Wigilię, więc wtedy właśnie je otwieram.

5.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? 
 Niestety jeszcze nie, ale mam nadzieję, że kiedyś to w końcu zrobię.

6. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
Lubię leniuchować, odpoczywać od szkoły, a także jeść słodkości, pozostałe z świąt.

7.Ulubione świąteczne jedzenie?
Jeśli chodzi o Wigilię to jest to chyba zupa grzybowa, a w Boże Narodzenie lubię jeść wszystko.

8.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Zdecydowanie jest to zapach pierniczków :)

9.Posiadasz kalendarz adwentowy?
 Tak, jest to zwykły kalendarz z czekoladkami.

10.Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?  


                                                                                                                         
Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz